Tjoooo

Hejsan alla glada små fisar... Nej men hej... Idag hade vi en heeeeeeeeeeeelt vanlig skoldag :3 Efter skolan gick jag och Emma hem till mej :D Och gjorde toast och kolla på tv och sjöng.. x'D Emma sitter brevid mej och dansar... .. Jajaja, jag är fett sugen på voffler..... men får inte göra... eller det kanske är för att jag precis ätit middag.. ^^ Meow... Nej men... dfghjklö, det är kul att inte ha något att skriva .... Då kan man prata ist.... ELLER, Kom på en sak jag kan skriva 8'D kanske inte är sååå intressant.. men efetr skolan så gjorde jag matte.. o.o sååååå intressant kände jag... men det är det som jag är väääldigt dålig på... ni kan fråga mej vadsom helst det kommer ändå ta två timmar för mej att räkna ut.. ;____; Jajjajajaja, Emma sjunger små snuttar som hon kan i en rapp.... helt plötsligt hon ba; IDIOT! ... x'3 OMg... hon är så söt.. :'3 Jajjajajajaja, puss på er <3 <3 <3< 3 3< 3<3 <3 <3 <3<3<3 <3 <3 <3 <3 <----- Fail... Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0