SpringTurk...

Jaa.. ni kanske undrar över statusen x3 ↑ Men jag och Fay skriver på våra berättelser i datasalen, så skrev hon springtur i sin berättelse, så kan man göra en sak så kan man få förslag på ord, då kom springturk upp x3 Ahahahahahahahahahahahahhaahhahaah! Vi typ dog x'3
Jajaja, jag var på studietiden efter skolan och jobbade på matten, och sen gick fay och jag ner till datasalen för att fortsätta på våra berättelser.. så här har vi nu suttit i en och en halv timme x3 asså gud vad kul man kan ha i en fucking datasal.. typ det tråkigaste stället på jorden. men jag och fay har haft stolrace och typ skrivigt två rader på våra berättelser.. heh.. x3 men men.. ja.. jag failade på video inlägget men fay ska hjälpa mej idag :33 <3 så det kommer, det kommer :33 <3
Pooss poss <3
RÖK INTE! >___>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0