R.H.C.P

ÅÅÅÅHHH! :33 idag ska jag på ... RED HOT CHILI PEPPERS!!! I GLOBEN :33 åh guuuuuuuud! jag döööör, fick det i födelsedagspresent :33 mwiihihihihihihihiihih.. jag är såå spänd :33
lyssna på låtarna :33

Bara några av deras grymma låtar! :3 Jag ska dit med min Morbror, Jonte, Hannah, jag och mamma! :D åååhhhhh, vad kul det ska bli :3 och jag är sååå dålig.. jag har slagit mej i pannan idag TVÅ gånger! .. första råkade jag dunka i huvet i Lovisas skåp, andra gången råkade Lovisa slå mej i huvudet.. I'm living with pain.. :< Och nu har jag flyttat från Claras skåp ( tack för hjälpen Clara ) till Lovisas skåp.. för (som ni vet) har ju duktiga jag tappat bort min nyckel.. ja.. och jag och Lovisa går ju inte i samma klass.. så det har blivigt lite krångel med tiden.. typ som att jag hade lunch lite tidigare än Lovisa och jag var VRÅL hungrig.. så jag fick vänta i en kvart.. Sen är Lovisa jätte jobbig och skrattar åt mej för att jag är så ''hilmla'' sur.. och så frågade hon mej Heeeeeeeeeela tiden:
- Är du arg?
- NEJ!!
- Är du sur?
- Men NEJ!! Jag är bara arg...
- Men du sa ju..
- KAN DU BARA HÅLLA KÄFTEN!!!
Jag blir lite arg när jag är hungrig.. heh.. men sen när jag kommer till matsalen så är det typ världens sliskigaste maträtt.. typ nån torr tonfisk med potatis.. men som tur va fanns det flingor med Vanillj Youghurt.. :D så lite gladare blev jag.. sen är ju Lovisa lika gullig och jobbig och frågar igen:
- Är du arg nu?
- Nej..
- Är du sur?
- Neeej..
- Är du ledsen!?
- NEJ!
- Men nu är du ju sur...
- -.-'
Så Lovisa du är en underbar person men.. du kan vara lite jobbig <3 ÄLSKAR DEJ!
Hej då :33 poosss poss <3
RÖK INTE >__>

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Älskar dig också Alva :3

2011-10-12 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0