Lyckodag! :DD

ÅH! idag har varit min otursdag och min turdag! :DD Innan jag skulle gå till skola imorse så hittade jag inte mina nycklar ( mina som jag har nu ist för dom på heron C ) så jag tänkte efter och kom inte på vart jag kan ha dom. Men kom inte på något.. mamma och pappa blev sura.. :// men när jag kom till skolan så kom jag på att jag hade lånat Fays skåp förra dagen! så jag bad Fay att öppna sitt skåp.. SÅ LIGGER DOM DÄR!!! :DD åh vad jag blev överlycklig :''3 och sen frågade jag Åke ( en lärare ) om han kunde fixa nya nycklar till mitt skåp och det kunde han! :DD så det här var en jävligt bar dag! :33 Och nu är jag hemma hos Lovisa men Hannah <3 och Lovisa har ju sånna jävla sckills och vänder pannkakorna i luften! Och Hannah står bara här och är stencool.. och jag är bara .. konstig x3 och vi dansar lite turk dans också :D Pooss Pooss <3 RÖK INTE! <3
Me gusta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0