Höst :D

Hejhej, nu är det äntligen höst :D Älskar hösten :3 Min och Simones zomibewalk blev lyckad, när vi började gå så träffade vi på en gammal tant, och när hon såg oss så vände hon! Hahahaha, stackars tant, tror hon blev rädd. Simonevar ju så gullig för hon har ju inte haft linser förut, hon frågade mej hela tiden, kommer jag att bli blind? Kommer det göra ont! Men tillslut när hon (jag) fiick in den så blev hon jätte glad! Sötnos ^^ <3 Jag och mamma har varit i Älvsjöskogen idag och haft picknick! Jätte mysigt! Snart ska jag till Simone, för jag ska sova där, sen nu imorgon komer jag och simone gå igen, fast vi kommer att vara fler ^^ as najs. Fast nu har Simone köpt mer blod och så, så vi kommer att se läskigare ut och min kompisa Denisa (som också kommer vara med) har nå grej så att man kan göra fejk sår och så! Vi kommer att bli så läskiga! :'3 Har inte så mycket att säga! :'( Förutom, Glad Halloween >:D <3
RÖK INTE >___>
// Alva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0