Heeej! :D

Tjenare :33 igår var en av dom bästa dagarna i mitt liv! :D Gud dom va på jävla bra!! Jag dör! Jag filmade med mammas kamera och jag ska lägga ut ( eller försöka ) video klippen!! Jag spelat in vissa låtar som jag tycker om :3 ååhhhh, vi såååå gärna göra om det! :33 Köpte en poster också :DD as snygg! och R.H.C.P har också fått en ny gitarist som var as bra! :D Dom är sååå jävla bra på att göra musik och på att spela instrument.. ahah, det där lät lite konstigt.. x3 men kom hem sent i går.. kom hem vid 12.. och vi hade den lääängsta dagen idag.. vi slutade kvart över tre.. förstår inte hur jag klarade igenom dagen! ... :> ... jaaaa, jag Lovisa, Fay och Simone hittade ett tomt skåp som gick och öppnade.. sååååå vi låste in mej x3 och då kom våran lärare micke (det var glasskåp) och sa:
- Vem är där inne?
- Ehhhehehehehhe.. ingen...
- Okej ...
Mwihihihiih, vad busiga vi är.. x3 jajajja poss poss <3




RÖK INTE! >__>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0