AWWYYYEEEAAAAHHH

Idag har jag ännu (!!!!!!) inte köpt en ny nyckel! >__> för att han som fixar nycklarna i skola är sjuk (och har typ varit det i 2 veckor nu!!) får damp.. så jag måste hoppa runt och dela skåp med folk.. Tack Fay för att jag fick dela skåp med dej idag ! :DD Puss på rumpan :33 <3 Jag har typ sjuuuuuukt tråkigt.. och har lite läxor att göra.. :// Mattaen, Franskar och Engelskan.. Fysik läxan har jag gjort :33 Idag skulle igentligen Klara komma till mej så skulle vi plugga lite på gitarr ( vi har som en läxa i musik att lära oss en låt på både gitarr och piano ) och Klara ville lära sej den på Gitarr bättre och jag spelar ju gittar så för mej är det ju inga problem.. men pianot är ett liiiiiiitet problem... 0__0' Tänk dom som varken har gitarr eller piano!? hur ska dom göra! jag har ju inte piano.. så jag kan ju inte plugga ett skit på pianot..
Hehe... OCH man ska spela gitarr eller piano när hela klassen sjunger.. as pinsamt.. tänk om man spelar fel! :'// jag kommer att göra det på Piano.. :<< vill inte det.. D'':
Menmen.. och kvinnor.. :DD <3 så håller simone på hela tiden! :33 Saknar måne.. :'// hon är i Rhodos och lyxar.. tror inte att hon saknar mej!.. 3'': men idag hade jag och Lovisa och Fay lote flum.. Och jag glömde mina idrotts kläder.. så min gympa lärare blev lite sur på mej.. heeh.. så jag fick gå hem och hämta kläder och då tvingade kent (idrottslärare) sebbe att följa med mej! Och han har också glömt gympa kläder.. menmen.. jag va med på gympan i typ 3 min.. sen var jag tvungen att byta om igen.. ... *SUCK* Men .. oiooi.... Vill vara myyyyycket bättre på franska.. vill kunna prata det flytande.. :'< jajaj.. kände att det där var lite random.. x3 ajjajaja POOOOOSSS POOOSS <3 RÖK INTE >__>
Så här ser typ jag ut när jag garvar.. x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0