ÅÅÅÅHHHHHH!!!!!!

JA, MAN ÄR JU SOM MAN ÄR! MAN HAR JU TAPPAT BORT SINA NYCKLAR PÅ HERON C!! HUR DUM FÅR MAN VA.. ELLER JAG TAPPADE BORT HELA MIN PÅSE MED MITT SMINK MINA TRÖJOR MINA NYCKLAR!! ÅÅÅÅHHHHH!! JAG MÅR INGE BRA AV MEJ SJÄLV.. JAG MENAR HUUUR, HUUUUR KAN MAN TAPPA BORT EN PÅSE SERRIÖST EN PÅSE!! ÅH, JAG ÄR JU OTROLIG.. SÅ HÄR SER JAG TYP UT NU..
ser typ ut så, och såg ut så när jag kom på att jag hade glömt grejerna där..! men jag har ringt till heron c och pratat med väktarna, jag har varit där och gått runt och letat.. jag har gjort allting.. och dom ba.. nej.. vi ska kolla.. ge mej ditt nummer så ringer vi om vi hittar den eller inte.. dom har inte ringt på två dar.. och mina skåpsnycklar hängde där.. åh, jag är ju otrolig.. så idag har jag delat skåp med Emma <3 hon har varit snäll som har stått ut med mej! Älskar dej emma <3 och jag spelar ett spel hela tiden som heter Plats VS Zombies.. man ska plantera blommor som skjuter saker på zombiersarna så att dom dör.. :3 as kul :D kan skicka in en bild efter :33 kan inte nu :<
men imorrn har jag syslöjd på morgonen.. och jag har blivigt klar med mitt pennskrin :D så nu ska jag försöka göra en tröja på syslöjden :) och i övermorgon ( då jag egentligen skulle ha sovmorgon :< ) har jag kör :// men det är kul :3 !! snart sk a jag sova.. ska upp tidigt imorrn.. och sorry om jag inte skriver på länge.. :< men jag har så mycket att göra ! :''< jajajajaj, har också pluggat på franskan och jobbat på matten! ska har prov på ferdag (!!!!!!!!) har typ panik.. :< är inte direkt duktig på matte x3 MEEEEN, jag hamnade i den stora engelskagruppen :DD (happyfejs) :3 jajajajajjajajaja, nu ska jag nog gå.. pladdrar på för mycket.. eller juste (x3) jag har sprungit 3km idag på idrotten på 18 min! :D (proud) jag är ju bäst.. kom inte först.. men jag är nöjd och det är det som gäller! :3
okej nu säger jag hej då ! pooosssposss <3 RÖK INTE >___>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0