Tjaaaaaooooooo!

Tjoo bre, Alvas in the house! :3 Igår var det en kör hemma hos mej typ! Haha, jag Fay, Lovisa och Moa sjöng as mycket! :) <3 Sen träffade jag och Lovisa varandra och gick upp till TP och köpte godis, sen gick vi hem till henne och pratade och kollade på Idol :3 sen gick jag hem och sov typ.. x3 Nu är Elsa här ^^ <3 Och gäster kommer ikväll, jag har typ precis duschat för att jag var ute och joggade med mamma ^^ Sitteroch äter poprocks (det är ju bra efter man har joggat x3) Men godis är typ mitt liv <3 Komentera om ni också gillar godis ^^ <3 älskar godis, ska ta en banan tror jag... hehe.. lägger nog upp bilder på mej och Elsa sen! :33 Poss och Kjam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0