Tack! <3

Tack kära Simone för att du har gjort en awesome header till mig <3 Jag älskar dig och längtar efter dig <3 Idag var vi på Friskis&Svettis med alla sjuorna! Det var faktiskt ganska kul! :3 Och imorgon ska vi på någon aktivitet, vet inte riktigt vad.. bara att jag ska ta med mig varma kläder x3 Och på torsdag ska vi till Naturhistoriska och ha det najs ^^ Och vi har fysikprov på torsdag och Engelskaprov.. :c Jag ska inte stressa upp mig, men jag suger på att plugga.. Och på fredag SKA jag sova hos Simone utan att jag har frågat, men jag ska!!! Okej poss poss <3

Kommentarer
Postat av: Simone R

no problemo :'3

2011-11-29 @ 16:53:26
URL: http://prins.blogg.se/
Postat av: Anonym

As snygg header Simone är riktigt bra på det där!

Kramis Mois

2011-11-29 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0