Sammy :D

En bild från dalarna med Simone ^^ Hennes morfars underbara hund Sammy :3 Bilden är också tagen av mig :3
Nu har jag lunch rast och sen efter har jag svenska tror jag, och sen efter skolan så ska jag gå hem och hemta pengar sen ska jag Fay, Moa, Lovisa och Simone dra till Beyond Retro :DD Och shoppa :3 jag behöver det :33 Och min favvo tröja har gått sönder så det är lite sorligt! R.I.P tröja :(( <3 Menmen, nu står Lovisa och glor på mej, och på lunchen hade jag och Fay ett litet krig om hennes nycklar.. :s gissa hur det gick .. ^^' Men nu är det 40 min kvar tills jag börjar :33 kanske kommer redigera bilden och lägga ut den när det är finare :33 <3 ses <3 ¨

Kommentarer
Postat av: Simone

Hur satt du när du tog bilden? :3



Är totlt säker att jag tog den >:D Halv låg ner tror jag >:33333

2011-11-18 @ 21:15:56
URL: http://pencil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0