Jag och Fay bakar...



Vi har precis bakat drömmar! :D Dom blev as goda! :3 Sitter och pluggar och lyssnar på musik.. jag har franska prov i veckan och engelska prov... sen måste jag göra klart fysiken, och matten... sååå, jag har lite mycket att göra! :// MÅSTE PLUGGA FRANSKA MAINTENANT! (nu på franska) Och jag rensat min låda som barar har legat i bokhyllan i åratal.. och jag rensade den nu för att se vad som fanns i den.. och jag hittade min dagbok från att jag var liten, och massor med brav.. ( kärleksbrev ^^) och min gamla skrivbok.. där jag skrev alla j bakochfram och jag stavade jätte mycket fel!.. Ahahaha, man var ju pro när man var liten.. x3  men men ska plugga, vi ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0