Idag gäller det :D

Idag drar jag och Simone till dalarna :D fast då blir det inget bloggande :'C men sen när jag kommer hem blir det maaasssoooorrr med bilder :D



Vi är awesome :3 Simone nya blogg heter www.pencil.blogg.se och min barndomskompis blogg heter www.mattisdotter.blogspot.com :3 <3 kolla gääääääääärna på bloggarna :3 <3 och jag sov över hos Simone från igår och igår .. gud jag vet inte vad vi gjorde, ahahaha, jag mobbade hennes söta gosedjur (nallemanrosett ) AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, asså det är det mest roligaste namn jag någonsin har hört! typ dog av garv när Simone sa det! <3 älskar dig enormt simone <33 
Puss och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Simone

hatar dig enormt alva <33



poss

2011-11-03 @ 15:29:07
URL: http://pencil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0