Idag <3

Idag har varit en såååååååån slappdag! Jag har legat i soffan och sovit, och kollat på tv, men sen tog jag krafterna och gjorde cupcakes, och ett armband :3 (så pysslig som jag är) jag kan inte ligga sitll länge, och jag inte sover förstås, jag måste alltid gå runt ett varv i huset, eller sitta på balkongen, då är det den enda gången jag kan sitta still och ta det lungt, naturen och frisk luft är det jag lever för! <3 Imorgon ska jag följa med min bästa pappa (loveu) it uppsala och kolla på en föreställning som han ska göra <3 sen kommer jag hem runt 6-7 och då ska jag packa för nästa dag ska jag till dalarna med Måne <3 ^^ kommer att åka runt 6-7 på kvällen då! :3 tar tre timmar att åka dir och jag blie ofta åksjuk.. :// hoppas att jag inte blir det nu! (hoppashoppashoppas) nu sitter jag och glor på min tomma te kopp och tänker på programmet jag kollade på, det hette ''Allt för Sverige''. Det handlar om amerikaner som har rötter i Sverige och kommer hit och ska leta upp sina släktingar, är så kul när dom ska prata svenska:
- Say Björn Borg..
- Bjåårn boooorg
- -.-' veeeery good, heh..
man märker hur osociala svenska är, amerikaner hoppar runt och skrattar och är utåtriktade men vi svnskar sitter och glor på varandra som om vi vore dumma i huvudet om jag skulle gå fram och säga något till en främmande person... Vill bo i amerika..
jaja puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0