Hejsanhoppsan :3

Halloj! Idag har inte varit en sån lång dag. Vi har ju börjat sjunga julsånger på kören så vi har lärt oss en polarexpressen låt, och en annan låt med en jätte fin stämma :3 sen efter musiken så börjar jag inte förens efter en timme -.-' men jag och Lovisa satt och flummade istället, på kören så skulle vi sjunga '' I hope santa's on he's way'' och båda vi var så säkra på att ''to me'' skulle komma så vi sjöng det! Hahahahahahaha! Vi garvade ihjäl oss! Gud jag förstår inte hur jag orkar! x3 Ja och sen hade vi någre lektioner x3 sen gick jag på studietiden och gjorde matteläxan :3 och sen gick jag hem till Lovisa och pluggade lite på franskan och engelskan :D jaja, vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0