Hejsan <3

Hellu, idag har varit den värsta slappdagen på länge! Jag vaknade vid nio och kunde inte somna om så jag gick ner till bäddsoffan och tog med mig täcket och kollade en stund på tv, sen somnade jag typ och sov ett tag, sen kom mamma hem från hennes träning och jag gjorde en hamburgare till mig ^^ och nu ligger jag och mamma i soffan och myser! <3 och kollar på flyga drake ! :) Rekomenderar filmen starkt! <3 Jag gråter typ hela filmen! x3 Men ikväll ska jag till min barndomskompis Nova! <3 Ska bli sååååå roligt <3 imorgon ska jag städa mitt rum och Majkens bur! :3 eller, det 'r inte så kul att städa rummet men det ser inte så himla fräscht ut.. :// men, jag ska typ somna om nu.. x3 men vi ses <3 puss och kjam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0