Hejhej <3

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag.. :// har förlorat lite läsare nu.. :'( Men nu ska jag börja igen, jag har haft fult upp hela veckan och jag inte hunnit, massor med läxor och baaajs.. :( Men idag har varit en .. inte en sån lång dag.. men jag hade kör imorse.. och jag vet inte om jag vill vara med på lucia tåget.. :// jag vill inte stå med ljus i handen.. :// Jag vet inte om det är en sån bra idee att vara i kören i sjuan.. jag kanske börjar i åttan ist.. Och har varit ganska glad nu i veckan :D Jag kände att hela inlägget nästan bara var ledsna smilysar.. :( Men på fredag ska jag, Fay och Moa kanske Simone åka till Beyond Retro :33 As bra affär :33 Sen i helgen ska jag hitta på något också, vet inte riktigt.. ^^Men ju ska jag äta och snart gå till gitarren :33 puss och hej <3

Kommentarer
Postat av: TINA

Hej :) Följa varandra via bloglovin? Följ så börjar jag följa dig direkt! :) http://www.bloglovin.com/search/tinanj

2011-11-17 @ 11:03:33
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0