Hej<3

Hej, jag har sovit över hos Lovisa och vi har haft dt skit najs :3 Vi hade tänkt att baka, men så blev det inte, vi har inte så mycket tid.. :( så nu sitter vi och lyssnar på den awesome låten jag la ut igår... :3 Åhåhåhå, älskar den <3
Men snart ska vi till Gymnasiemässan med hennes brorsa som ska kolla.. :3 jag var där förra året med min brorsa, och jag gick förbi ett ställe som hette ''Skolkanalen'' det kan bli lite fel och man läser det fel.. heh.. men alla går och trycker upp lappar i fejset på en, och säger:
-Våran skola är bäst, kom till oss!!
Och så säger alla.. så det är lite svårt att veta vilken skola som är bäst.. menmen.. Fay ska också vara där, för att hennes storasyrra ska också dit.. :3 så vi tre kommer att hänga där :D
Men... jag är typ helt galen i nyan cat.. :3 I loooooooooooove.. him.. ?
Nu var Alva tvungen att svara i telefonen så då skriver jag lite ;DD Såhär ser det iallafall ut om man sätter på Nyan Cat på Spotify :'D
Jag lägger ut en bild snart <3 puss pus <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin design du har!



femtiosjuminuter.blogg.se

2011-11-27 @ 17:38:19
URL: http://femtiosjuminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0