Hej!

Är typ död... Nova och jag fick inte igång spotify, och vi vred på volymknappen, sen så tryckte Nova på en knapp, så mina öron spräcktes.... shit, jag typ dog, jag skakar fan... okej.. klockan är halv tre och jag och Nova ska snart lägga oss kom kolla på film, jag var här för att ha ett överrasknings party! :D det gick yckat, jag och Nova har legat och typ kollar på kazoo.... sjuk länge.. och garvat ihjäl oss... ''är du en såndär retard, eh asså jag är inte bra på tecken språk, jag kan bara klappa.. katten'' jag dööööööööööör :'''D Vi ska kolla på Morgan Pålsson! den verkar flummig.. så tycker om flummiga filmer.. :3 vi har chips (tonvis) och jumust.. :33 aaaaaaaasssss naaaaaajs... <3 jag skakar fortfarande asså, ni fattar inte hur jävla högt det lät, jag tror att vi väckte hela jävla stockholm.. :// jaja, ska fråga Nova om hon har några mjukisar! :] sen är det mys time! :DD <3 puss puss, det är ett ganska sent inlägg så jag tror inte att så många läser det här men puss och kram på er iaf<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0