Hej! :D

Typ världens tråkigaste dag :( Började med klassråd sen matte sen franska sen var det lunch och sen hade vi idrott i västertorpshallen och sen hade vi fysik man han ju inte till fysiken för att man hade ju bara en halvtimme att byta om duscha och gå till skolan som kanske tar en kvart och det tar ju minst en halvtimme att duscha och klä på sig. Bajs på det. Men nu är jag hemma hos Klara och spelar spel på hennes Ipad och flummar ^^ Ska ta lite foton och lägga ut :D <3 ska snart hem och plugga sten hårt! har franska test i morgon, har inte pluggat ett skit över höstlovet :S Och jag hittade inte min kalender imorse så har andvänt min hand som kalender.. -.-' och jag glömde att sätta på mig munkis, så har gått runt och fryst hela dan.. jätte roligt. Inte direkt världens roligaste skolstart :/ jag skriver lite finare nu på bloggen för att min mamma sa det, hon vill inte att det ska stå på ''bloggspråk''. Jaja, ska ta lite bilder och picnika dom lite ;) Ses <3
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0