Heeej <3

Sitter nu hemma hos morfar och kollar på ett as läskigt pingu avsnitt som jag drömde mardrömmar om.. kolla!!
Skit i den spanska rösten.. x3 men jag hatar det här avsnittet :( Jaja, imorgon är det ju skola.. -.-' och vi ska ha franska test på tisdag... måste träna :// och Elsa och jag kollade på I am Legend igår, den var as bra!!! Jag rekomenderar! Kolla på trailern :D
as bra! ni som kanske inte fattade så handlar det om honom ↑ och han är sist kvar på jorden efter ett virus som igentligen skulle bota cancer med gjorde alla sjuka, och dom varelserna lever bara på natten och äter människor, och han är kvar för att bota dom..
Den var så jävla bra, tillräckligt mycket spänning och den är alldrig tråkig!
Men ska gå nu, vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0