Goodmorning <3

Är sjuuuukt trött.. gick upp halv sex.. är typ död. Ni orkra ju förstås inte läsa mitt inlägg nu, jag menar klockan är ju nio, sov ut och ät en god frukost<3. Själv sitter jag och dricker varm choklad i pappas loge, han ska snart ha uppvisning. Sen nu ikväll (här i uppsala) kommer Veronica Maggio.. fan vad det känns drygt, då har jag redan åkt.. åhhh, jag älskar varm choklad.. :3 jag blir så lätt pigg av socker, kommer ihåg förstsa gången jag drack energidryck.. gud, orkar inte ens tänka på det, jag garvade åt en gammal gubbe som gick konstigt.. fick skuldkänslor efteråt.. heeh... n__n' Jaa, pappa dansar lite för att värma up.. *garvar ihjäl mig* <3 sitter och klappar och gör låtar på mej själv.. så jag har ju kul.. JAG VILL SOOOOOOOOOVVVVVVAAAAAAAAA! jaaja, sov gott <3 ^^
Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0