Frågor :D

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Gud nej!
Vilken årstid tycker du bäst om?
Alla ^^
Brukar du sjunga i duschen?
Ja, vad ska man annars göra..?'
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Neeeeeej, eller, asså... nej..
Vad är viktigast för dig?
Att folk ska se vem jag är och att jag kan visa för folk att det jag gör är jag! Och att personerna som jag älskar vet det <3
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Jag skulle ge till välgörenhet och sen skulle jag spara pengarna <3
Vad är det bästa med julafton?
Lussebullar, presenterna, pepparkakorna och Kallen Anka ^^( och maten <3)
Tänker du mycket på ditt utseende?
Asså, sminkar mig och så, men jag bryr mig inte så mycket om vad folk tycker om mig<3
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Både och, glasögon hemma och linser i skolan :3
Vilken färg är snyggast?
Blå och grön, alla regnbågensfärger ^^
Tycker du matte är svårt?
a.. ^^
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar, eller en resa <3
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Asså, dom som röker och snusar det är ju deras problem, men jag tycker att det ska bli dyrare att köpa snus och cigg.
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Antingen i tungan eller i läppen :3
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?'
Jag har ingen speciell person, mina kompisar och min släkt är dom viktigaste!
Vad föredrar du för sorts filmer?
Action och komedi ^^
Vilken kändis är hetast?
Taylor Launtner ^^
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kväll! Hatar mornar.. -.-' <3





Kommentarer
Postat av: Ellen

gud vilken fin blogg;) jag har en, men heathern e inte färdig:)



//ha det bra:)

2011-11-02 @ 11:15:18
URL: http://ellenrasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0