Fortsättning på frågor! :D

Vill du gifta dig?
Självklart :D
Vill du ha barn?
Ja, när jag blir äldre ;)
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Ja, jag är lite paranoid.. x3 tror att nån ska öppna dörren.. hehe..
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Allt för Sverige, Grey's anathomy (vet inte stavning), What not to wear, Min hemliga kropp, Hur fungerar det. mer mera.. x3
Favorit land?
Frankrike :3
Vilka ställen har du bott på?
Jag har bott på samma ställe hela mitt liv ^^
Vad förknippar du ordet skolstart med?
*suck*
Solar du ofta?
Nej, jag blir brun bara om jag rör på mig, gillar inte att sola gillar inte att ligga still.. x3
Är du bra på att laga mat?
Jag är bra på det om jag har ett recept.. hehe, men jag vill bli bättre, en av mina drömmar är att bli kock :3
Var badar du helst?
Hav eller sjöar, gillar inte poolar så mycket, känns så äckligt och instängt, men jag gillar inte heller att bada i för saltvatten (hav)
Vad dricker du för alkohol?
Sprit, öl.. skoja x3 dricker inte..
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten eller mjölk :3¨
Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerrys, caramell chew chew :3
Vilket kaffe sörplar du helst?
Hatar kaffe, föredrar te :3
Vill du gå ner i vikt?
Nej, jag är nöjd över min vikt, men jag joggar ibland för att jag vill hålla samma vikt ^^
Tycker du om sushi?
Älskar sushi! :D¨
Lever dina föräldrar tillsammans?
Japp :D <3 är glad över det ^^
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Lätt :o Jag vill bli ninja ^^
Har du tandläkarskräck?
Njaa, jag är rädd att jag ska behöva dra ut en tand eller borra :S <3
Vad heter du i mellannamn?
Gustava :3
Biter du på naglarna?
Ja.. måste sluta..
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
Facebook, Blogg.se, Transformice, Youtube.. m.m..
Sportar du?
Jag har spelat fotboll i 4 år, men jag slutade och jag dansade i tre veckor.. ^^
Framtidsdrömmar?
Kock, sångare, skådespelare, designer, polis, brandman, turistguide .. typ det.. :3
Vad slösar du mest pengar på?
Kläder, småsaker som jag inte behöver.. x3
Läser du ofta böcker?
Ja, ganska ofta :3 tycker att det är mysigt att kunna sitta med en bok och läsa och den ska vara bra! :3
Bråkar du och dina syskon ofta?
Nej, inte så ofta faktiskt :3 Glad över det!
Har du piercing?
Nej, eller jo i örat om det räknas :S <3
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Inga komentarer..
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Antingen på mibn kudde eller på min vägg eller på mamma eller pappa, ibland på brorsan! ^^'
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
10 till 12 beror på hur länge jag är uppe på kvällen :3

Nu har ni fått veta lite mer om mig ^^
Nu har pappa haft sin lilla föreställning, och snart ska han ha en till .. Den var rätt så bra, asså publiken skulle vara med och ställa frågor och så. Det var en as cool kille som kom efter pappa, han spelade musik på sin kropp och tillslut stod hela salen upp och klapade takten! as coolt :D det coolaste var när han spelade en Mozart låt på sina tänder.. x3 fattar inte hur man kan.. nu är det lunch paus i två timmar, känner att jag har lagt ner hela mitt liv på min blogg x3 ska försöka att göra fler inlägg ^^ hoppas att ni som läser bloggen tycker om den! <3 Och fortsätt gärna att tipsa vänner! ^^LOVE YOU ALL! <3
Puss och Kram





Kommentarer
Postat av: Simone

Hihi Chew chew c: <3

2011-11-02 @ 14:58:42
URL: http://airplane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0