Sorry <3

Hej!
Sorry att jag inte har bloggat! Jag vet inte varför.. jag har nog inte orkat.. :C
Men.. idag har jag va med Simone ett tag på morgonen sen åkte hon hem, eller morgonen och morgonen.. hon var här tills 4 sen gick mamma och jag på bio och såg Sherlock Holmes!!! Den är så sjuuuuuuuuuukt bra!!!!! Rekomenderar den starkt!!!!! Sen skajpade jag lite med Simone och Olle.. :3 och nu sitter jag och skriver på bloggen :3
Imorgon så ska jag ha en dag med min moster :D Det ska bli skit mysigt ^^
http://www.youtube.com/watch?v=bHBHMtl9YWw&ob=av3e
Kunde inte lägga in trailern :// men klicka på den här så kommer ni dit!!! :D
Ska gå och lägga mej snart <3 Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0