GOTT NYTT ÅR :D <3

Gott nytt år mina kära bloggläsare :3
2011 har varit, enligt mej, ett väldigt konstigt år... fast det är alla år.. och jag har måååånga minnen.. speciellt med Simone... och det bäääästa är att jag har fått många nya kompisar :D Ex, Moa, Fay, Lovisa.... m.m
Just nu sitter jag och simone och väntar på att hennes toning är klar :3
Sen ska jag tona håret :3 Lite gyllenblondsådära :3
Sen ska vi äta en jätte god middag hos Simone med förrätt varmrätt och efetrrätt :D ska bli såååååå goott ^^
Fast nu sitter jag och Simone och nammar på godis :3
Det är typ en kvart kvar tills vi ska spola up Simone färg ur håret :D
Jag har tyvärr inga nyårslöften... och jag har brytit varje jag har haft x'3 Typ ett av dom var att jag inte skulle äta godis... det bröt jag efter typ tre dagar.. :C Jag kan inte leva utan godis ;__; Sen var ett av dom att jag inte skulle äta på Mc donalds men... det gick ju inte heller... x'3 Har ni några nyårslöften? Ni kanske kan ge mej några tips?
Jag kommer att lägga upp bilder på mej och Simone :D Det kommer att bli sååå awesome ^^ och jag och min moster gjorde en tröja åt mej.. eller vi tryckte på tröjan... kan lägga upp bild :3

Puss på er och ha ett gott nytt år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0